FAQ

Algemene vragen

Algemeen

Onze boxen bestaan uit 2 zakken van 300 gram, eventueel aangevuld met toppings naar keuze.

Bestellingen op werkdagen voor 16 uur, worden dezelfde dag nog verzonden via PostNL. Deze worden de volgende dag via de brievenbuspost bezorgd.

Aangezien wij met voedingswaren werken die een beperkte houdbaarheidsdatum hebben, is het helaas niet mogelijk om bestellingen te retourneren.

Op dit moment zijn onze granola’s alleen te bestellen via onze webshop.

Dat kan zeker. Je kan dan het beste een email sturen naar info@granolaonline.nl en dan bespreken we de mogelijkheden.

Uiteraard! Als je ons een email stuurt naar info@granolaonline.nl dan bespreken we graag je wensen en de mogelijkheden.

Dat kan via een email naar info@granolaonline.nl

ONZE GRANOLA'S

Dat verschilt per granola. Je kan op de website zien onder “voedingsinformatie” welke ingrediënten we gebruiken per soort en wat de voedingswaarde is.

Onze granola’s worden vers gemaakt in onze eigen keuken. Wij gebruiken hiervoor geen dierlijke producten en uitsluitend biologische ingrediënten. In plaats van honing gebruiken we ahorn- en agavesiroop. Deze langwerkende en natuurlijke suikers houden je bloedspiegel gedurende de hele dag stabiel. In plaats van zout gebruiken we zeewierpoeder. Die geeft toch een “zoutige” smaak en bevat jodium. Veel broodvervangers laten deze stof achterwege terwijl het een bouwstof is die je lichaam goed kan gebruiken.

Jazeker, wij gebruiken alleen maar 100% biologische ingrediënten en geen dierlijke producten. Dat maakt onze granola’s, muesli en toppings biologisch en veganistisch. 

Jazeker! Wij branden alles zelf in onze eigen keuken!

Wij maken zelf lekkere en gezonde granola’s die 100% vegan en 100% biologisch zijn. Omdat we deze granola’s dagelijks vers bereiden proef je dat verschil terug. We leveren ze ook nog eens dagelijks (en gratis) bij jou door de brievenbus.

Wij gebruiken geen kunstmatige toevoegingen om de houdbaarheid te verlengen of om de granola’s extra crunchy te maken. Dat doen wij simpelweg door het bakproces te verlengen. Als je onze granola’s vergelijkt met vele andere soorten en supermarkt varianten, dan zit er al snel 40 tot 50% minder suiker in. Daarbij gebruiken wij plantaardige suikers die ook wel “lange suikers” worden genoemd. Dit zorgt ervoor dat je minder behoefte hebt aan snacks tussendoor. Omgerekend kan het zeker zo zijn dat onze granola’s niet de goedkoopste zijn. Wel zijn ze gezonder en verser dan de meeste granola’s en dus ook lekkerder. De echte vraag is dus; ga je voor goedkoop? Of voor lekker en gezond?

Helaas niet, al onze granola’s bevatten noten.

Wij verkopen een glutenvrije granola. Dat is de “Healthy & Shiny” granola.

De granola’s zijn ongeveer 4-6 weken houdbaar. Belangrijk is wel om de granola na opening op een droge en donkere plek te bewaren in een afgesloten bak of zak.

ABONNEMENT

Nee, absoluut niet! Onze abonnementen zijn 100% flexibel. Je kan pauzeren, activeren en stoppen wanneer je dat zelf wilt. Je hoeft alleen maar een mail te sturen of in te loggen in je account om iets te wijzigen in je abonnement. Dat kan op elk moment!

Jazeker kan dat! Je kan kiezen voor “losse bestelling”. Je ontvangt dan eenmalig jouw zelf samengestelde granola box zonder abonnement en zonder dat je ergens aan vast zit.

Ja hoor, een losse bestelling kan je ten alle tijden plaatsen! Het maakt niet uit of je een actief of gepauzeerd abonnement hebt.

Bij een abonnement weet je zeker dat je altijd verse granola in huis hebt. Je kan zelf bepalen of je 1x per week, 1x per 2 weken of 1x per maand een nieuwe levering wilt ontvangen.

Een ander voordeel is dat je korting krijgt bij een abonnement. Dat is goedkopen dan losse bestellingen.

Je kan inloggen op je account of ons een mailtje sturen aan info@granolaonline.nl waarin je aangeeft per wanneer je wilt stoppen.

ACCOUNT

Je kan al je gegevens in jouw persoonlijke omgeving aanpassen. Zowel je adres- als betaalgegevens kan je simpel aanpassen als je inlogt op jouw account.

Als je inlogt in je account kan je klikken op “wachtwoord vergeten”. Volg dan de stappen die je krijgt per email en je kan je wachtwoord weer aanpassen. Lukt dat niet, dan kan je altijd contact met ons opnemen via info@granolaonline.nl

Nee dat gaat helaas niet. Per emailadres kunnen we maar één account beheren. Wel kan je op hetzelfde adres meerdere accounts aanmaken.

Je kan inloggen op je account of ons een mailtje sturen aan info@granolaonline.nl waarin je aangeeft per wanneer je wilt stoppen.

BETALEN

Bij ons kan je met iDEAL en creditcard betalen. Voor bedrijven hebben wij de mogelijkheid om op factuur te betalen. Je kunt daarvoor contact opnemen via info@granolaonline.nl

Tijdens het accepteren van de algemene voorwaarden heb je toestemming gegeven om je abonnement periodiek af te schrijven. Wij schrijven alleen af zodra de producten geleverd zijn en niet vooraf. Je kan uiteraard op elk gewenst moment je abonnement pauzeren. Dan worden er ook geen afschrijvingen meer gedaan.

Aan het einde van elke maand schrijven wij de geleverde bestellingen af. Uiteraard houden we dan rekening met eventuele pauze van je abonnement. Deze worden niet gefactureerd!

VERZENDING

Wij leveren in brievenbuspakketten de granola’s aan. Je hoeft dus nooit thuis te blijven voor het in ontvangst nemen van je bestelling, deze gaat gewoon door je brievenbus.

Op dit moment leveren we alleen in Nederland.

Als je na uiterlijk 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen en je hebt wel een verzendbevestiging ontvangen, dan raden we je aan om even contact met ons op te nemen. Dat kan via info@granolaonline.nl of je kan ons even bellen op 020 244 03 24